Ciste u grudima

Prirodno lijećenje narodnom medicinom cista u grudima:

Draška Rodić:
Ja imam ciste vec 5 godina i meni je rekla doktorica da stavljam hladne obloge od rakije i tuširanje hladnom vodom isvaku veće, pogotovo taj dio i ispod
pazuha.
Postoji i ovaj recept koji koristim: - u litru rakije se stavi 40 cvjetova od nevena i drži se na suncu 40 dana. Provjereno pomaže. Meni je
pomoglo i namam sad problema a
imam i lošu štitnu žlijezdi. Tu ne znam ništa osim bez nervoze i sresa ako je moguće.

Danijela Meri:
Ja sam provjereno čula za obloge od bijelog vina. Na sterilnu gazu sipati vino i stavljati obloge na grudi gdje su ciste.

Mira Trivić-Lozić:
Za ciste piti čaj od nevena a štitna žlijezda, ako je hiperaktivna, piti sok breze, iz kore se nakapa ili 40 smokava potopiti u maslinovo ulje da stoji 40 dana i svako jutro po jednu pojesti..