Jačanje noktiju - sprječavanje pucanja i listanja nokta

Midheta Vilić pitala nas je u grupi Narodni lijekovi da li netko zna nešto za jačanje noktiju? Naime, njezini nokti dok malo narastu pucaju i listaju se a isprobala je sve moguče lijekove i preparate ali
ništa nije pomoglo!

Sanja Kovačić:
Limun!

Jasna S Mihelič:
Paziti na ishranu,pa masirati nokte-prste maslinovim uljem...

Ivanka Bašić-Čerina:
...eh i i ja sam imala taj problem...i
slučajno u ljekarni su mjerili
vitamine, minerale i rekli su mi da mi fali cinka..... i onda sam na internetu vidjela da pucaju nokti ako fali cinka...najbolje ga uzimati iz prirodnih namirnica (gljive, crna
čokolada...itd )....ja sam sebi kupila
cink u pasti i time masirala nokte a u isto vrijeme pila tablete cinka ....a NOKTI....prekrasni
rastu ko iz vode.....a sad i malo
nuspojava uz nokte rastu i dlake...koje kod mene i nisu bile strasne jer sam svjetloputa.......pa ko
voli nek izvoli

Zeljko Nujic JUgosloven:
Za sve promjene na koži, kosi i
noktima "odgovorna je jetra. Znači,napraviti prvo veliku krvnu sliku (nalaz krvi sa vrijednostima jetrenih proba) i onda se može dalje razgovarati.

Damir:
Dakle, kao što se vidi iz savjeta, problem je u vitaminima i mineralima. Kod kozmetičara manikera/pedikera tražite da Vam posebnim aparatom izmjere stanje vitamina i minerala u noktima. To se radi jednom sondom koja se prisloni na korijen nokta. Zatim potražite namirnice koje sadrže vitamine i minerale koji Vam nedostaju u noktima. Nemojte odmah posezati za umjetnim tabletama. Njih organizam teško razgraďuje i opterečuje Vašu jetru. Radije odaberite prirodne namirnice.