Suhi kašalj

Suhi kašalj, saznajte kako na prirodan način spriječiti i izliječiti ovu neugodnu pojavu.

Zrinka Takač Ex Garić:
1 žlica meda,
1 žlica maslinovog ulja
1 žlicaa limunovog soka
Sve sjediniti, pustiti da stoji 24 sata i onda početi piti.

Alma Almedina Hadziahmic:
Ja sam imala sve do danas taj problem ali sam negdje pročitala i
odmah napravila sirup i vjerujte sad ste me vi podsjetili na kašalj jer ga više hvala bogu nema te se iskreno nadam da ću večeras konačno spavati a on glasi ovako: u 1 dcl vode prokuhati pet -šest listova lovorai pustiti da se čaj ohladi te u čaj ubaciti 4 pune žlice meda od kestena koji je inače malo gorak i sok od jednog limuna,piti u malim gutljajima 3x na dan. Ja sam pila možda i 5 puta danas a za veliko čudo više ne kašljem pa probajte a ja Vam javim ujutro kako sam spavala.
Sinoć od kašlja imala sam osjećaj da su mi i bubrezi na momenat blokirali.
Bilo je užas, kao da sam imala dlaku u grlu koju nisam mogla da izbacim.
Sve me je boljelo od naprezanja a noć nikad da proďe.

Ivana Oresković:
Inaće, za grlo je jako dobro kao i kod kašlja, med, maslinovo ulje i limun ocijediti.
Može se uzimati po volji kad god se
sjetiš a ja to obavezno klincima dajem kod kašlja.