Masna kosa

Nataša Kapušinski: Kad svi pitaju ajde da pitam i ja,  možda netko ima savjet, masna mi je kosa od tjemena možda nekih 10cm i moram je prati svaki drugi dan jer me užasno svrbi ostatak kose kao da sam je sad oprala.

Bez Imena:
Ja sam to riješila sodom bikarbonom: pomiješa se šamponom i pola žličice sode bikarbone, pa se kosa pere na uobičajen način...

Ivanka Latinac:
Nakon temeljitog ispiranja dodatno isperem u rastvoru jabučni ocat, pola decilitra i jedan decilitar mlake vode. Poslije ne ispirati. Prije korištenja ovoga kosu sam prala svaki dan, sada nakon četiri. Miris octa ishlapi čim se osuši, a kosa dobije i sjaj.Također je nestao i svrbež.

Danijela Meri:
Stavljati dječji baby puder i umasirati je. Ne masti se i ne peruta jedno vrijeme.
Probala i pomoglo.

Mara Krijan:
Prati kosu u uvarku korijena koprive. Prvo  oprati žile i tek onda
skuhati 3-4 korijena u 2 litre vode, prati kosu bez šampona. Jača i korijen vlasišta a ujedno daje sjaj.